AES MALAYSIA

AES MALAYSIA

AES CAMERA MALAYSIA

JUMLAH AES DI MALAYSIA

Dinodai abang sendiri

SAYA tidak tahu bagaimana ingin menyelesaikan masalah ini. Saya pernah berzina dengan abang kandung saya. Ketika itu usia saya baru sembilan tahun.
Saya tidak tahu apa yang abang saya lakukan ke atas saya kerana pada usia itu saya belum memahami mengenai seks. 
Apabila berusia 12 tahun, baru saya tahu yang perbuatan itu salah dan berdosa besar.

Saya takut jika bakal suami tidak boleh menerima kenyataan yang saya tidak suci
lagi. Kini usia saya sudah 23 tahun dan bakal mendirikan rumah tangga. 
Perlukah saya memberitahu bakal suami mengenai keadaan saya sekarang? Saya selalu berdoa memohon dipertemukan jodoh dengan orang yang ikhlas menerima saya walaupun tidak suci lagi.                                                                                       

 NURIN
Selangor 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan