AES MALAYSIA

AES CAMERA MALAYSIA

JUMLAH AES DI MALAYSIA

KEPERCAYAAN

Askum...hr ni bos aku dh poning...orng yg di beri kepercayaan tuk mnguruskan projek river safari,dah cube main belakang..kira2nye macam kes liwat..hahahaha.Kes berat yg cube di tambah kan lg beban.Kite nk majukan tempat dia orang..tp dia orang gak yang cube nak menhancurkan...adush...apa da............bikin hati panas je.......

Kadang2 aku hairan bin ajaib?,nape dia orng x sunguh2 nk maju kan tempat sendiri.Nak keuntungan yang cepat,tapi sekejap je...Kalu leh biaq la keuntungan tu dalam jangka waktu yang panjang.Nie...mau untung yang sekejap je...apa da.....jalan da.....bikin hati panas je....Korang de ke idea macam mana nak ajar ini orang.Supaya lebih faham,apa itu maksud tolong menolong..
Asyik kite je tolong dia orang...Dia orang bile lak mau tolong sama kita...????

Kite bersemangat nak membantu....Dia orang lak semangat mau tikam belakang...alahai...sudah bilang..,jangan main belakang,jangan pandang belakang,tapi mau lagi bikin belakang...hahahaaha.
Korang doa la semoga usaha kita nak majukan penduduk kg akan berjaya dan terbilang,,aik,dah macam ahli politik lak aku..heehe

ADA UBI ADA BATAS
ADA HARI BOLEH KU BALAS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan