AES MALAYSIA

AES CAMERA MALAYSIA

JUMLAH AES DI MALAYSIA

JALAN BERLUBANG???

                      SALAM WARGA  JALAN RAYA .... =)  


 Kali ni teman nk cite pasal jalan berlubang...korang rase cantik ke jalan berlubang...Dah tentu x cantik..kalu gigi berlubang pun dh x selesa..hahaahah.kadang2 aku pelik gak....hari ni di tampal,!x sampai sebulan dh de kesan2 nk berlubang semula..Tempat yng same di tampal lak tu......adush.poning pale pakcik den...

 Korang rase..dari sudut mane yng x brkualiti..,bahan2 yng di guna tuk wat jalan ke,mesin2 ke @ orng2 nye....Kalu cite pasal kualiti,semuanye kate ikut piawai...semuanye ade....ISO,SIRIM ntah pe2 lg.Bile korang wat jalan x brkualiti...Berkemungkinan akan berlaku kemalangan..Kalu de yng mati...nk salah kan sape.?

 Kerajaan dh saran kan,guna kuasa rakyat,kuasa penguna,kuasa pembeli,sampai aku dh x kuasa lg.........Kite akan bersuara,bila yng jdk mangsa jalan berlubang adalah sedaramara kite.....Kite kene lah lebih perihatin.Baru la diaorng akan lebih bertangungjawap....Sampai aku dh x trtangung nk melihat jalan yng brlubang akan brlubang dan berlubang di tmpt yng same....Korang fikir2 la ye.....

 Kadang2 de gak kenderaan berat bw muatan lebihan dari sepatutnye....bis jalan2 rosak....Pas 2 bile masuk kawasan perumahan,kawasan kampung di bantainye bw laju,dh la laju,lebih muatan lak...adush...bile wat aduan...lmbt wat tindakan...jiwa kacau.....Jangan la kite membanzir wang ringgit wat koje brulang2.......kan bagus kalu duit yng d wat koje tampal menampal yng brulang2 kali di tmpt same, di gunakan tuk membantu rakyat yng susah.....ntah la labu.......................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan