AES MALAYSIA

AES CAMERA MALAYSIA

JUMLAH AES DI MALAYSIA

CIKGU ? PATUT @ TAK PATUT

Korang rase,patut tak cikgu wanita di kurang kan...Kadang2 aku fikir patut...kadang2 aku fikir tak patut lak...hehehe.Cume % patut di kurangkan lagi tinggi..jangan marah ye cikgu2 pompuan.
Aku bukan apa...dalam situasi tertentu,cikgu laki amat di perlukan....Sebad apa yang telah aku tropong dan tilik..anak2 murid zaman la ni dh semakin maju..apa yg maju pun aku tak faham dia orang...Anak2 murid la ni terlalu kerap kali melanggar lampu isyarat...ops silap....melanggar displin sekolah..sakit jiwa teman dok perhati masalah ni.

Kadang2 aku kesian kat cikgu pompuan...lebih2 lagi cikgu yang dah berumah bertangga..Beban di rumah lagi..beban di sekolah lagi...beban koje aku rase dia orng mampu laksanakan.Tapi beban yang di bawa oleh anak2 murid ni memang setiase maju kehadapan...Kalu dulu bertumbuk guna buku lima..la ni semua berbuku dah bis di guna...kayu,besi....yang paling di risau...senjata tajam..Bile dah tertusuk ke badan lawan..pandai lak takut..nangis tersedu-sedu...adush....

Sebad tu aku cadang kan lebih kan cikgu laki...kalu leh cikgu yang garang sikit...bukan garang tuk menhancurkan..garang tuk mengajar supaya murid2 tak kurang ajar...Mak bapak pun 1 hal....asyik bela anak2 je...sampai tak terbela cikgu kat sekolah...Mak bapak tak nampak ke..dia orang pun pernah sekolah...pernah gak wat nakal..cube2 la perhati...Jangan sampai anak cukup pandai..tapi pandai yang tak leh di ajar..Aku harap sangat di mase datang nanti,di tambah cikgu laki yang berkualiti...

Bukan aku nak menidakkan kebolehan cikgu wanita..tapi aku kesian kt cigku wanita....Murid2 dah semakin kurang ajar...tekanan cikgu semakin bertambah...kalu nasi tambah tak pe la..heheehe........Yang penting,mak bapak mesti perihatin..pantau aktiviti anak2 di luar.Sekali sekala,cube pi terjah kat sekolah...skodeng anak2 korang,pe yang dia orang wat kat dalam kelas....Cube la bagi cikgu2 ni kesenangan tuk mengajar..baru la nanti anak2 murid semakin berjaya....adush........

DUA TIGA KUCING BERLARI
ANAK2 MURID CABUT LARI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan