AES MALAYSIA

AES MALAYSIA

AES CAMERA MALAYSIA

JUMLAH AES DI MALAYSIA

Safee Sali dakwa fitnah

KUALA LUMPUR: “Saya tidak mengenali siapa Julia Hana dan tidak pernah mengenalinya,” kata pemain bola sepak negara, Mohd Safee Mohd Sali, 28, atau Safee Sali, mengulas dakwaan yang tersebar di laman sosial dan blog mengenai hubungan cintanya dengan pelakon, Julia Hana.
Kedua-dua selebriti berkenaan dikatakan menjalinkan hubungan cinta secara diam dan kelibat mereka disaksikan apabila didakwa bercuti bersama di sebuah pusat peranginan di Kedah, baru-baru ini.

Safee ketika dihubungi semalam berkata, dia kecewa dengan tuduhan dilemparkan dan menyifatkannya sebagai fitnah dan tidak berasas sama sekali.
Katanya, menyedari dakwaan itu mula tersebar di laman sosial dan blog, ia dianggap sebagai tindakan tidak bertanggungjawab individu tertentu yang tidak diketahui tujuan berbuat fitnah berkenaan.

“Saya tidak kenal siapa Julia Hana, tidak bercinta dan tidak pernah bercuti bersamanya. Jangan menuduh atau memanjangkan perkara itu,” katanya.

Tegas Safee, berikutan sibuk menjalani latihan bola sepak, dia tidak mempunyai masa terluang bercuti dan terkejut apabila didakwa bercuti bersama pelakon berkenaan.
“Saya tidak mahu mengulas kerana perkara itu tidak benar,” katanya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan